Sunday, October 6, 2013

Hasil Pertama 'MyMakeup'!!

Assalamualaikum.. hai kawan-kawan semua.. Hari nie saya nak share gambar-gambar yang saya pernah conteng kat muka orang. Punya la susah nak cari model untuk main makeup-makeup dengan saya so saya ajak je kawan-kawan sekolah dulu-dulu. Time ni saya baru je lepas beli barang-barang makeup saya, baru je sebulan lebih saya beli. Lepas habis belajar, cari duit sikit, pastu terus beli. Hanya untuk share gambar je, suka-suka nak upload.. :)


Haaa... ni hasil pertama makeup dari saya, makeup simple-simple je nie..
Sebagai permulaan dari saya..
Next....

Haa.. yang ni kawan saya yg x pernah dan tak suka makeup tapi disebabkan saya dia terpaksa kena tadah muka dia untuk diconteng oleh saya. Hehehe..

Yang ni pulak, orang ketiga saya makeupkan. Tapi tak secantik sifu saya la, dia orang terkenal kat kelantan. Harap dapat jadi macam dia! Amin..
Haa..yang ni plak, sesi bergambar dan juga buat class makeup free dengan Aida! Best time nie, sebab aida ajar orang plak.. tapi aida sekarang pun masih lagi belajar. So, siapa rasa nak dapatkan tips-tips dan cara  makeup dari saya secara PERCUMA, boleh je terus contact saya.. 0108248968. Atau, follow saja kat blog saya, www.aidalovella.blogspot.com atau 'LIKE' di facebook saya Aida Mohamad. Kita sama-sama kongsi ilmu yang kita ada okey! Terima kasih, jumpa lagi yer. 

No comments:

Post a Comment